Az eddig feltett összes kérdés címében vagy tartalmában kereshetsz:
*a kereső nem keres a válaszokban, további hozzászólásokban. Erre jelenleg a címlapon lévő Google kereső használható
|
Ízirájder: 2012.02.03 15:48:00 |
Helló! Bocs az offért, de úgy gondoltam vannak itt akik jobban tudják mint én. Szóval ez egy 91-es 1,7D mazda. Az akku saruja elpattant és így elromlott a generátorom és az akku. Azt már kicseréltem, de a töltésem továbbra sem az igazi. A generátoron a következõ feszültségeket mérem: a vastag vezetéken ugye az akku feszültsége van és ugyanennyi egy másik vékonyabbon is mérhetõ. Van még egy vékony vezeték ezen 15,5V mérek. Gondolom ez lenne az amire egy izzó megy a mûszerfalon, itt kaphatja a gerjesztést. Mi lehet benne a hibás? Üdv.: Ízirájder
|
tomcat: 2012.02.03 18:35:07 |
Szia. Fesszabályzó, szénkefék, csúszógyûrûk rendben? A vastag vezetéket kösd le a generátorról és mérj azon a ponton feszültséget terhelve is.
|
user1914: 2012.02.03 19:37:30 |
Hi! Esetleg megnézném szkóppal, nem-e hiányzik 1 fázis a háromból? Mert ez töltésnél csodákra képes, és digit mûszerrel nem tudod kimérni. Üdv. Mátyás
|
lajos.pozsgai: 2012.02.03 19:46:32 |
HI! Az akku "+"ról megy egy vékony, egyeres vezeték, a tûzfalon lévõ elosztóig! Na ez a " drót" van elégve! ez a dolga.. Nemtom mi a cikkszáma, 6mm-es sodrott fekete huzal, az akku saruhoz 40A-es alu-bizti csavaros foglalattal/ Mint a gigantomániás HI-FI-sek szokták! Mivel a generátor a gyújtáskapcsolóról van gerjesztve.. amit én tapasztaltam, a mûszerek mennek, viszont a háttér világítás jelentõsen gyengébb. Idáig kettõnek ez volt a hibája. üdv Pozsgai
|
Ízirájder: 2012.02.03 20:33:01 |
Helló! Köszönöm mindenkinek. A generátort kb 2 hónapja tettem bele, az akkor jó volt csúszógyûrûk egy és ilyenekkel nem volt gond, gondolom ennyi idõ alatt nem ment tönkre. A feszszabályzóra gyanakszom én is, de az benne van és kicsit nehézkes a levétele, mivel ez egy diesel, így ezen van a vákumpumpa is a féknek. Mivel az elõbb jöttem haza, mert vak vezet világtalant egy másik kolléga még öregebb vasát vontattam, így már csak holnap fogok házzá. I.pozsgai. Ez konkrétan mazdánál fordult elõ, vagy más tipusú autónál? Üdv.: Ízirájder
|
lajos.pozsgai: 2012.02.03 21:13:55 |
Mazdánál. kettõnél..
|
Ízirájder: 2012.02.04 19:32:21 |
Helló! Nos a vékony vezetéket nem találtam a vastag megvan biztije jó. Tetem be egy 4W-os izzót szimulálva a töltésjelzõ izzót- mert az se ment- de az gyujtás nélkül is égett. Beindítás után halványodott, de gázadásra erõsen izzott, így nem is szórakoztam bele soká, leszedtem a generátort és beigazolódott az egyik oldali diódák hibásak. Tettem bele egy másik diódasort, majd most kiderül, hogy csak ennyi volt-e a baja. Köszi a segítséget, üdv.: Ízirájder
|
Ehhez a témához már több mint 30 napja nem érkezett hozzászólás, így lezárásra került.
|
Belépés
|